A Facebook már nem menő
A korábbi 42 százalékos részesedéséből, 23 százalékra esett vissza a Facebook népszerűsége, míg ezzel szemben pedig jelentős növekedést könyvelhet el a Twitter.
A hazánkban is egyre kedveltebb mikro-blog szolgáltatás immáron a tinik által legjobban favorizált közösségi szájt – írja a Business Insider, a Piper Jaffray piackutatással foglalkozó cég aktuális felmérésére hivatkozva. Az elemzésből egyébként további érdekes adatok is kiolvashatók, többek között például az, hogy az egyre több fiatal regisztrál a közösségi fotómegosztó oldalra, az Instagram-ra, melynek felhasználói a tavaly ősszel mért adatokhoz képest is szintén nagymértékben növekedtek.
További érdekesség, hogy a Google által néhány éve indított Google+ szolgáltatást a nyilvánosságra hozott adatok szerint idén már jóval kevesebben használják a 18 év alattiak, mint egy évvel ezelőtt.