2013. már 31.

A blogról

írta: danieee
A blogról

Ez itt Gécs Dániel 'danieee', média szakos egyetemi légkörrontó, kütyü fanatikus és tech őrült személyes weblogja.

youravatar.pngNéhány hónappal ezelőtt elhatároztam, hogy saját blogot indítok, ugyanis támadt egy olyan elvetemült gondolatom, hogy tech újságíróként szeretnék majd elhelyezkedni a diploma után. Ehhez azonban rengeteg gyakorlásra van szükség, a blogolás pedig úgy gondolom az egyik legjobb módszer.

Miért pont IT blog? Évek óta már, hogy szinte szenvedélyemmé vált a tech-világ és az ezzel kapcsolatos cikkek böngészése, ennél fogva a téma szinte adta magát. Úgy gondoltam, hogy a blogom tárgyának is ezt a területet választom, de némileg megfűszerezve más – más hozzávalóval, közérdekűvel, vagy bármi egyébbel ami felkelti az érdeklődésemet.

2013. március 31-én pedig megszületett az igm névre keresztelt blog. A rövidítés lényegében a weboldal koncepcionális tartalmára utal, (it, games, mobil) amit hosszas kínszenvedés után sikerült is összeraknom. Így tehát itt vagyok, próbálkozom, aztán meglátjuk mi sül ki belőle.

Amit most csinálok:

- újságíró/bloggerként dolgozom az iPhoneHungary-nél és a SWorld.hu-nál

- másodéves kommunikáció szakos hallgató vagyok az SZTE-n Médiainformatika, valamint Mobil és közösségi média szakokon
- 2012. áprilisa óta publikálok a hallgatótársaimmal alapított online magazinba, az ArtsOnline-ba, mellyel elnyertük a 2013-asban évben meghirdetett DUE Sajtópályázatának első helyét, és ezzel "Az Év Online Diákmédiuma" lettünk.


Az alábbi elérhetőségeken tudsz kapcsolatba lépni velem:

23-fb.pngICON - Twitter.jpg  images.jpg

Szólj hozzá